1. Support Center
  2. Ik ben een planner
  3. Wat kan ik nog meer met clevergig?

Dashboard

Heeft clevergig een dashboard? Ja zeker! Alle Team en Enterprise klanten hebben toegang tot een dashboard dat inzicht geeft in maandelijkse diensten, medewerkers, opdrachtgevers en communicatie.

Bekijk onderstaande video om het dashboard in actie te zien๐Ÿ‘‡๐Ÿป

De informatie uit het dashboard op een rij, van links naar rechts:

  • Een overzicht van het aantal geplande en gevulde diensten per maand. Gepland is het totale gepland. Dit neemt niet af wanneer je meer diensten vult. Dus in een ideale situatie zijn er even veel geplande als gevulde diensten. 
  • Een overzicht van inkomende berichten รณf notificaties. Zo zie je het onderscheid tussen een melding en een medewerker dat een berichtje stuurt beter. Dit helpt om sneller te kunnen reageren. Let op: ook hier geld dat als je erop klikt, dat de melding daarna weg is. 
  • Een overzicht van medewerker documenten die komen te vervallen. Hier meer info over? Lees hier verder
  • Een overzicht van het aantal geplande diensten per locatie/opdrachtgever. Zo kun je makkelijk jouw grote opdrachtgevers identificeren, en juist ook de kleinere. Welke misschien wat extra aandacht kunnen gebruiken. 
  • Een overzicht van het aantal gewerkte dienste per medewerker. Ook hier, net als bij het voorgaande punt, kun je in een oogopslag zien welke medewerkers het meeste diensten werken. Misschien wil je voor de toppers wel iets extra's doen! 
  • En tot slot -veel gevraagd- een overzicht van verjaardagen van medewerkers die eraan komen!๐ŸŽ‚