Dit stappenplan kan gebruikt worden om een koppeling tussen SDB en clevergig te realiseren.
1. Gegevens ophalen bij SDB- Vraag bij jullie klant de API-sleutel en Base URL op.
2. Informeer Customer Success Manager (jouw contactpersoon)
- Stuur een e-mail naar jouw contactpersoon bij clevergig met de API-sleutel en Base URL.
- Wij zullen een zestal documenten aanleveren die dienen te worden ingevuld met de SDB-ID-nummers van de rollen, medewerkers en locaties van SDB.
3. Documentatie invullen voor koppelen van rollen/locaties/medewerkers
- Na voltooiing van de eerste stap ontvang je zes documenten, onderverdeeld in drie categorieën:
- Werknemers
- Locaties/Afdelingen
- Rollen/Vaardigheden
- Elk onderdeel bevat twee documenten:
- ‘Connection’-documenten: Bevatten de rollen, medewerkers en organisaties geëxporteerd uit clevergig.
- ‘API’-documenten: Bevatten de gegevens vanuit SDB.
- Vul de SDB-ID-nummers in, in het 'connection'-document (met clevergig-gegevens). Zo match je de gegevens met elkaar, om de twee tools met elkaar te laten communiceren.
4. Aanbeveling
- Neem contact op met de klant voordat je begint met de koppeling. Bespreek welke rollen zij gebruiken in SDB om fouten te voorkomen. Doe dit ook voor locaties/afdelingen.
5. Documenten Terugsturen
- Stuur de ingevulde documenten terug naar jouw contactpersoon van clevergig.
6. Activeren SDB Koppeling
- Na goedkeuring vanuit jullie, de klant en de Customer Success Manager activeren wij de koppeling met SDB voor jullie.
Opmerkingen
- Zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld voordat de documenten worden teruggestuurd.
- Bij vragen of problemen, neem contact op met jouw contactpersoon.
Benodigdheden:
Toegang tot SDB als administrator