Ik kan niet inloggen

Lukt het niet om te loggen?

Zie je de melding 'Deze gegevens zijn niet bekend bij ons' of 'These 
credentials do not match'? Of weet je niet hoe je verder moet om opnieuw in de app te komen nadat je al een account hebt? Dan kunnen daar een paar oorzaken voor zijn. 

1. Je bent een medewerker en probeert in te loggen via een computer

Het is goed en belangrijk om te weten dat je als medewerker clevergig alleen kunt gebruiken op een mobiel toestel, dus een telefoon of een tablet. Het is niet mogelijk om in clevergig in te loggen via een computer. 

2. Het e-mailadres klopt niet 

Je vult een e-mailadres in dat niet klopt. Misschien een die je eerder hebt gebruikt voor een ander account, of je vergist je, kan gebeuren. Als je het niet zeker weet, vraag het dan even na bij het bureau waarmee je werkt. 

3. Je hebt al een account en wil inloggen met de code 

Als je al een clevergig account hebt en nu bijvoorbeeld de app opnieuw hebt gedownload, of een nieuwe telefoon hebt. Dan is het belangrijk om te weten dat je nu niet meer met de code kan inloggen. De code is eenmalig voor de activering van je account. Toen heb je een wachtwoord gekozen, daarmee log je nu in. Klik op 'Bestaande gebruiker' en dan 'Inloggen'. Vul hier jouw gegevens in! Weet je je wachtwoord niet meer? Lees dan hier hoe je je wachtwoord kan herstellen. 

3. Je account is verwijderd 

Wanneer je account niet meer actief is bij een of meerdere bureaus (Lees: bij allemaal inactief) dan krijg je ook deze zelfde melding. Bij twijfel, altijd goed om even contact op te nemen met het bureau. 

4. En tot slot, de gegevens kloppen echt niet 

Dat kan natuurlijk ook, dat je het wachtwoord niet meer weet. Vul dan bij 'wachtwoord vergeten' je e-mail in en herstel op die manier het wachtwoord. Meer info hierover nodig? Lees hier verder.