Lukt het niet om te loggen? Zie je de melding 'Deze gegevens zijn niet bekend bij ons' of 'These credentials do not match'. Dan kunnen daar een paar oorzaken voor zijn.
1. Je bent een medewerker en probeert in te loggen via een computer
Het is goed en belangrijk om te weten dat je als medewerker zijnde clevergig alleen kunt gebruiken op een mobiel toestel, dus een telefoon of een tablet. Het is niet mogelijk om in clevergig in te loggen via een computer.
2. Het e-mailadres klopt niet
Je vult een e-mailadres in dat niet klopt. Misschien een die je eerder hebt gebruikt voor een ander account, of je vergist je, kan gebeuren. Als je het niet zeker weet, vraag het dan even na bij het bureau waarmee je werkt.
3. Je account is verwijderd
Wanneer je account niet meer actief is bij een of meerdere bureaus (Lees: bij allemaal inactief) dan krijg je ook deze zelfde melding. Bij twijfel, altijd goed om even contact op te nemen met het bureau.
4. En tot slot, de gegevens kloppen echt niet
Dat kan natuurlijk ook, dat je het wachtwoord niet meer weet. Vul dan bij 'wachtwoord vergeten' je e-mail in en herstel op die manier het wachtwoord. Meer info hierover nodig? Lees hier verder.