Ik ontvang geen push notificaties

Ontvang je geen push notificaties? In dit artikel leggen we de mogelijke oorzaken uit en geven we een oplossing.

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom je geen push notificaties ontvangt. Hieronder lees je de redenen en wat je er aan kan doen:

  • Je bent niet uitgenodigd voor een dienst: het kan zijn dat je werkgever geen diensten heeft open staan, of jou niet heeft uitgenodigd voor openstaande diensten
  • Berichtgeving / notificaties zijn uitgeschakeld op je telefoon: hier lees je ze instelt op een iPhone en hier op een Android toestel (bijvoorbeeld een Samsung)
  • Je hebt een verouderde versie van de app: ga naar je Appstore of Google Play om de app bij te werken.

Wat als je wel openstaande diensten ziet en je push notificaties staan aan, maar je ontvangt geen meldingen? Soms helpt het om in en uit te van je profiel. Nog beter is om de clevergig app in zijn geheel van je telefoon te verwijderen. En hem vervolgens opnieuw te downloaden. Dan lost het probleem nagenoeg altijd op.

 

Apple instellingen

Android instellingen