Jouw opdrachtgever heeft je uitgenodigd voor clevergig, maar je ontvangt geen e-mail. Dat kan! Maar geen zorgen. Er zijn twee mogelijkheden.
Je werkt al met clevergig
Werk je toevallig al voor een ander (uitzend)bureau of bedrijf met clevergig? En gebruik je de app dus al? Dan ontvang je geen e-mail meer van ons, wel een notificatie.
Je bent direct actief bij het ander bureau en je ziet vanaf nu twee organisaties in jouw app. Zoals op onderstaande schermafbeeldingen zichtbaar.
Is dit niet op jou van toepassing?
Dan is er iets anders aan de hand. Je ontvangt de e-mail helemaal niet of hij is in je spambox beland. Hier een stappenplan:
- Check je spambox
- Niet gevonden? Wacht eventjes.
- Nog steeds niet? Oke, er gaat iets mis. Neem contact op met jouw werkgever en vraag of hij/zij jou opnieuw wilt uitnodigen voor de app.
- Krijg je de mail nu binnen? We hope so! (Vergeet niet weer spam te controleren)
- Toch niet? Oke, we gaan je helpen. Schakel je werkgever in om dit te doen, of mail ons zelf rechtstreeks. Doe dit naar support@clevergig.nl leg ons uit wat er mis gaat, en vergeet niet je volledige naam en het e-mailadres waarop je bent uitgenodigd te vermelden (indien deze anders is dan hetgeen je gebruikt om ons te mailen).
- Wij zoeken het uit en je krijgt de oplossing binnen 1 werkdag (maximaal hoor, waarschijnlijk binnen 1 uur, we laten je niet graag wachten).
- Log de eerste keer in met de ontvangen code, maak een eigen wachtwoord aan en je kunt aan de slag! <- klik op deze link voor extra uitleg over de eerste keer inloggen.