Medewerker ontvangt geen uitnodigingsmail?

Je hebt een medewerker uitgenodigd voor clevergig, maar hij ontvangt geen e-mail? No worries: soms komt dit voor, en er zijn twee veel voorkomende oorzaken. 

Medewerker reeds actief in clevergig

Meestal is de reden hiervoor dat de medewerker reeds werkt met de clevergig app bij een ander bureau. Vraag dit dus eerst even na wanneer een medewerker met deze klacht komt. 

Als dat zo is, en jij nodigt hem of haar uit, zal hij ook direct in jouw lijst met actieve medewerkers komen te staan. Zoals op de afbeelding hieronder.

Bekijk dit artikel om te zien hoe het eruit ziet voor de medewerker, of gebruik het om naar hem/haar door te sturen. 

Probleem bij e-mailserver 

Natuurlijk is dit niet de enige reden waarom een medewerker de uitnodigingse-mail niet ontvangt. Soms kan het ook zo zijn dat hij gewoonweg niet aankomt. Vraag dan altijd of de medewerker zijn spambox controleert. Mail niet gevonden? Probeer eerst de medewerker te verwijderen en weer toe te voegen. 

Nog steeds niks? Laat het ons weten via support@clevergig.nl. Dan lossen wij het op!