Het maken van een koppeling tussen SDB en clevergig
Dit stappenplan kan gebruikt worden om een koppeling tussen SDB en clevergig te realiseren.
1. Gegevens ophalen bij SDB
2. Informeer Customer Success Manager (jouw contactpersoon)
3. Documentatie invullen voor koppelen van rollen/locaties/medewerkers
4. Aanbeveling
5. Documenten Terugsturen
6. Activeren SDB Koppeling
- Vraag bij jullie klant de API-sleutel en Base URL op.
2. Informeer Customer Success Manager (jouw contactpersoon)
- Stuur een e-mail naar jouw contactpersoon bij clevergig met de API-sleutel en Base URL.
- Wij zullen een zestal documenten aanleveren die dienen te worden ingevuld met de SDB-ID-nummers van de rollen, medewerkers en locaties van SDB.
3. Documentatie invullen voor koppelen van rollen/locaties/medewerkers
- Na voltooiing van de eerste stap ontvang je zes documenten, onderverdeeld in drie categorieën:
- Werknemers
- Locaties/Afdelingen
- Rollen/Vaardigheden
- Elk onderdeel bevat twee documenten:
- ‘Connection’-documenten: Bevatten de rollen, medewerkers en organisaties geëxporteerd uit clevergig.
- ‘API’-documenten: Bevatten de gegevens vanuit SDB.
- Vul de SDB-ID-nummers in, in het 'connection'-document (met clevergig-gegevens). Zo match je de gegevens met elkaar, om de twee tools met elkaar te laten communiceren.
4. Aanbeveling
- Neem contact op met de klant voordat je begint met de koppeling. Bespreek welke rollen zij gebruiken in SDB om fouten te voorkomen. Doe dit ook voor locaties/afdelingen.
5. Documenten Terugsturen
- Stuur de ingevulde documenten terug naar jouw contactpersoon van clevergig.
6. Activeren SDB Koppeling
- Na goedkeuring vanuit jullie, de klant en de Customer Success Manager activeren wij de koppeling met SDB voor jullie.
Opmerkingen
- Zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld voordat de documenten worden teruggestuurd.
- Bij vragen of problemen, neem contact op met jouw contactpersoon.
Benodigdheden:
Toegang tot SDB als administrator