1. Support Center
  2. Ik ben een flexwerker
  3. Yes ik ben opgestart! Wat kan ik nog meer met clevergig?

Mijn persoonlijke gegevens aanpassen

In het onderstaande artikel kun je terugvinden hoe je een telefoonnummer, adres of e-mailadres kan wijzigen.

Het gebeurt wel eens, een typefout in een naam of telefoonnummer. Of een e-mailadres dat toch aangepast moet worden. 


Als planner kun jij deze gegevens na het invoeren en activeren niet meer aanpassen. Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn maar het heeft een reden. Het is een technisch verhaal maar het komt erop neer dat een medewerker voor meerdere organisaties kan werken vanuit één clevergig account en de gegevens dus bij verschillende opdrachtgevers tegelijk actief zijn.

Hoe de persoonlijke gegevens dan wijzigen? In de clevergig app!

De medewerker moet  inloggen en naar de profielpagina gaan. Als hij klikt op het potloodje in het scherm kan hij zijn voornaam, achternaam, adres en telefoonnummer aanpassen. Als je onze facturatie gebruikt, kan een medewerker hier ook zijn factuuractie gegevens achter laten. 

Uiteraard kan ook het e-mailadres worden aangepast. Dit kan niet in de app. Hiervoor mag je een mailtje sturen naar support@clevergig.nl