Naam medewerker wijzigen

Het kan gebeuren dat er een type foutje gemaakt wordt in de naam, telefoon of adres van een medewerker. Dit kan de medewerker zelf aanpassen vanuit de app.

Vanuit een stukje privacy en beveiliging, kan een medewerker alleen zelf zijn naam en telefoonnummer aanpassen. Vanuit technisch oogpunt kunnen wij alleen het e-mailadres aanpassen. 

De stappen voor de medewerker:

  • Open de clevergig app
  • Ga naar 'Mijn Profiel'
  • Je ziet twee aparte kaders een met naam en rollen, een met telefoonnummer en adres. 
    • Voor het wijzigen van naam klik je op het lichtgrijs potloodje rechtsboven
    • Voor het wijzigen van telefoonnummer of adres, klik op het lichtgrijs potloodje in de tweede kader
  • Vanuit hier kan de medewerker zijn gegevens wijzigen
  • Klik op opslaan

E-mailadres aanpassen?

Stuur een e-mail naar support@clevergig.nl. 

Noem daarin het huidig e-mailadres van de medewerker en het e-mailadres waar het in verandert moet worden.

Heeft de medewerker twee clevergig accounts? Lees dan hier verder