1. Support Center
  2. Ik ben een flexwerker
  3. Yes ik ben opgestart! Wat kan ik nog meer met clevergig?

📱Nieuwe clevergig app!📱

We vertellen je in dit artikel alles wat je moet weten om de nieuwe clevergig app te gebruiken.

Als eerst:  download hier de nieuwe IOS app en hier de nieuwe android app

Hoe log je in?

Bij het activeren van de clevergig app, heb je een eigen wachtwoord gekozen. Met je e-mailadres + zelf gekozen wachtwoord, kun je direct inloggen in de nieuwe app. 

  • Weet je het wachtwoord niet? Klik op: 'wachtwoord vergeten'. 
  • Weet je het e-mailadres niet? Neem dan contact op met het bureau waarvoor je werkt, alleen zij kunnen dit met je delen. 

Wat moet je echt weten voor je start?

Als je de nieuwe app download, blijft de 'oude' app nog op je telefoon staan. Deze app kun je verwijderen, of nog even behouden, terwijl je went aan de nieuwe app. Ze kunnen perfect naast elkaar functioneren op 1 telefoon. Je krijgt alleen meldingen ook twee keer binnen. 

Qua toepassing en functionaliteit, zijn beide apps precies hetzelfde. Het ziet er alleen wat anders uit. 

Waarom een nieuwe app? 

We vonden het tijd voor een nieuw fris jasje voor onze app. Er maken dagelijks tientallen duizenden personen gebruik van onze app, waardoor het echt de kern is van onze software. Deze app maakt het ook makkelijker voor ons om ontwikkelingen in de app door te voeren. Verder zijn er vooralsnog in functionaliteit geen verschillen. Wel zijn er meer overzichten op maand, week en dagniveau! 

Hoelang heb je de tijd om over te stappen?

Dit gaat afhangen van hoe de nieuwe app ontvangen wordt. Onze inschatting is dat wij per januari/februari zullen stoppen met het doorvoeren van ontwikkelingen in de huidige applicatie. Dat betekent dat je de app nog steeds kunt gebruiken, maar hij niet meer up to date is. Wanneer we daarmee stoppen, communiceren we dit uitvoerig. Nog een tijd later, zullen wij dan ook de app een keer helemaal verwijderen uit de App- en Play store. 

Ons advies is: wacht niet te lang. 

Een nieuwe app, wat als er iets niet goed gaat/werkt?

We hebben deze nieuwe applicatie uitvoerig en grondig getest. Onze interne tester is een ware perfectionist (best man for the job!), en we hebben ook in samenwerking met enkele clevergig gebruikers de app reeds onder enkele medewerkers uitgerold. We verwachten daardoor niets geks. Merk je nu toch dat iets niet (goed) werkt? Geef dit dan a.u.b. terug aan het bureau waarvoor je werkt. Zij weten dan wat ze vervolgens moeten doen met deze feedback

Bekijk hoe de app eruit ziet, een korte rondleiding👇🏻