1. Support Center
  2. Ik ben een planner
  3. Wat kan ik nog meer met clevergig?

Standaard informatie delen

Opdrachtgevers en locaties hebben soms unieke beschrijvingen, werkinstructies of voorschriften. Hier lees je hoe je deze eenvoudig deelt met medewerkers. Zo ziet een medewerker snel wat hij of zij kan verwachten van een dienst.

Het profiel van een opdrachtgever verrijken

 

We zetten de stappen nog even op een rij:

Stap 1 : Het aanmaken van extra velden voor opdrachtgevers. Standaard kun je de naam en locatie(s) van opdrachtgevers vastleggen. Maar het is mogelijk om het profiel van een opdrachtgever uit te breiden. Je kunt daartoe zelf extra velden aanmaken en hiervoor gebruik je de Opdrachtgever instellingen. Je kunt verschillende soorten extra velden aanmaken, zoals een tekstveld, een keuzelijst met opties of een vinkjes-veld dat je aan en uit vinkt.

Stap 2 : bepalen of je dit extra veld standaard zichtbaar wilt laten zijn in een dienst die de medewerker via de app ontvangt. Naast elk extra veld zie je een oog als icoon Schermafbeelding 2019-11-20 om 10.43.40. Dit kun je aan- en uitzetten en hiermee bepaal je of je het veld zichtbaar maakt in de app of niet.

Stap 3 is het daadwerkelijk vastleggen van de informatie die specifiek is aan deze betreffende opdrachtgever. Ga daarvoor naar het profiel van de opdrachtgever(s) en vul de gewenste velden met informatie. Stel, je hebt een vinkjes-veld genaamd 'Parkeren is mogelijk' aangemaakt. Vervolgens zie je bij elke opdrachtgever dit vinkjes-veld staan. En kun je per opdrachtgever aanvinken of je een medewerker daar kan parkeren ja of nee.

Hoe ziet de medewerker deze extra informatie?

Wanneer een medewerker een dienst ontvangt op de clevergig app, dan is gelijk alle relevante informatie zichtbaar. Hieronder zie je een voorbeeld van informatie onder de kop 'Omschrijving dienst'. Zo weet de medewerker direct wat hij of zij kan verwachten en hebben ze alle relevante informatie altijd bij de hand.

 

Dienst